مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان به آگاهی می رسد:
۱- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
۲- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق” منوی منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی ” فراهم کرده است. همچنین امکان ارسال پیام از آیکن پیام در بالا و پایین تارنما وجود دارد، شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
۳- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان، امکان دریافت نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق ” منوی منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
۴- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان تمامی شماره تماس با مسئولین و مراکز دولتی را برای شما متقاضیان گرامی از طریق “منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط با ما و انتهای سایت —> انتخاب شهر مربوطه بر روی نقشه کردستان” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
۵- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان امکان ارسال پیام الکترونیکی به معاون وزیر و رئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط مستقیم با ریاست سازمان و نوار متحرک وسط سایت —> ارتباط مستقیم با ریاست سازمان” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.
۶- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان امکان راهنمای شناسنامه خدمات ارائه شده توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان را برای متقاضیان گرامی از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>راهنمای شناسنامه خدمات ” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.
۷- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان امکان تجمیع خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق” منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت الکترونیکی” فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.
۸- تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان امکان پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق ” منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>میز خدمت الکترونیکی درخواست و سفارش ” را فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
۹- به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
۱۰-استفاده شما از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.
۱۱- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول میگردد، دراختیارعموم قرار نمیگیرد